måndag 12 november 2012

13 november 2012

Ibland går det bra.. För bra!

Ända sedan Agnes föddes har Milan haft väldigt svårt att sova. Antar det är någon fas. Ikväll däremot när mamma lade honom så däckade han direkt. Helt fantastiskt att jag kunde koppla av resten av kvällen.

Vid ett vaknade han och kröp över till min säng. Fint, inga problem, sov du hos mamma lille vän. Jag stoppade om honom och han låg och pillade mig på ryggen. Jag däckar.

Klockan två vaknar jag av att Milan skrattar som en tok, jag är blöt i håret och det stinker av något starkt! Ungen har då klivit över mig i sängen utan att jag vaknat. Gått ut i köket , klättrat upp på en stol och fått fatt i luftfräscharen. Denna stod han och sprayade mig i håret med!

Nu ligger jag och stinker men jag envisas med att inte duscha. Däremot kommer jag denna gången försäkra mig om att Milan somnar innan mig.

 Nåja, det blev iallafall en kul historia och något att skriva i babyboken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar