lördag 3 juli 2010

BB

Strax efter förlossningen blev vi skickade till BB en trappa upp. Där hade vi "beställt" ett familjerum men eftersom det var fullproppat hade de fört ihop sängarna i ett dubbelrum istället. Där sov vi första natten tillsammans Kim, Milan och jag.

Dag två på BB behövde de tydligen Kims säng till andra mammor och han blev "utkastad". De gjorde ordning sängen men den förblev tom hela vår vistelse ut. Jag fick sova ensam i rummet och passade på att ta lite bilder på det (klicka för förstoring):

Rummet på BB

Milans prematurblöjor och vanliga nyföddblöjor. Tänkte ta med mina "blöjor" på bilden med men jag kände att jag ville behålla mina läsare..

Nybliven morsa i lt-Halland-kläder

1 kommentar:

  1. Gud va fina sängar ni får då!! =D Vi får vanliga snuskiga sjukhussängar här =S Fya! hihi! Gillar mamma bilden =)

    SvaraRadera