lördag 8 september 2012

8 september 2012


Igår åkte Milan till sin papi, och det svider varje dag i mammahjärtat när jag inte får ha honom hos mig men när man ändå är barnfri får man väl passa på att göra något nyttigt, så jag for till mamma och vi började dagen med en väl behövd shoppingrunda. Eftersom Milan över en natt, helt magiskt lyckats gå upp i storlek var det han som blev utgångspunkt för shoppingen. Dock behöver jag ta mig en runda till till stan för strumpor och fler tröjor...

Fortsatt dag med storkok av kålpudding och rotmos för att fylla frysen inför nedkomst. Mission complete.

                Det bästa med dagens inköp var prislappen             Jag har fått tillbaka mitt bord!
                                  - 240 spänn!
                                                     Jag håller hårt i min jacka- fast jag inte
                                                                    kan knäppa den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar