onsdag 26 januari 2011

26 januari 2011

Skäm bort din älskling med ett handgjort alla hjärtans dag-kort från Donken Designs!

"Jag är med och tävlar om ett handgjort alla hjärtans dag- kort från Donken Designs hos Sommarmamman! Var med och tävla här du med!"


Tävlingsregler:
* Kopiera bilden + den kursiva texten och publicera på din blogg. Glöm inte att länka till inlägget samtidigt som du svarar på frågan.

eller

* Om du inte har en blogg, maila bilden+ den kursiva texten till fem vänner, samt mig (chiniro@live.se)

*Svara på frågan "Hur mycket kostar ett kort från Donken Designs?"


Tävlingen avslutas den 8 februari 2011


1 kommentar:

  1. jag är med, jaaag är med! ;) haha... men jag har ingen aaaning om hur mkt det kostar... jag får la fråga tantan. haha! ;) näh bara skojar. men hoppas det går bra som fsan nu! Kan du lyckas få upp täövlingen på sidan, så den syns hela tiden? så som jag har med mjölkskummarn? troru?
    annars kanske kim kan ;)
    pöss!

    SvaraRadera