måndag 24 januari 2011

24 januari 2011

Sover middag

4 kommentarer:

  1. ooow, lille gosegrisen! :D
    såg igår att jag bara skickade mail bilder på framsidan på bröllopskortet. så jäkla dumt. :P insidan blev asbra, ska lägga ut det på bloggen sen så du får se på riktigt. eller om jag mailar dig, men risken är ju att jag glömmer, haha.. :P påminn mig annars! ;)

    pöss!

    SvaraRadera
  2. hehe åhja! din lilla kotte är mini, och min "lilla" kotte är BAUTA! mysigt :)

    kramii

    SvaraRadera
  3. nu har jag lagt upp bilderna på kortet i bloggen. Kul att du hittade mig på bdb också. ;)
    pöss!

    SvaraRadera
  4. då gör jag det. Du får jääättegärna lägga ut bilderna du fick också såklart, och reklama det lite, så man når ut till fler, och har huset lite närmre i sikte. hehe! Men bara om du vill förstås. Det skulle betyda oerhört mycket för mig.
    haha! funkar det, sätter det igång om man äter mycket praliner? ;)

    pöss!

    SvaraRadera