söndag 15 augusti 2010

15 augusti 2010

Nu har jag äntligen fått tummen ur! Här har ni bloggar jag följer:

* Annelie- Min kusin, Milans gudmor, världens humor!
* Rebecca- Vi gick i samma klass under låg- och mellanstadiet, efter att jag flyttat hem från Borlänge hamnade vi i samma klass igen!
* Cornelia- En kär vän, målar och säljer helt fantastiska tavlor! Helt klart värt en koll, eller två..
* Diana- Seriöst en av de skönaste människorna jag känner! Bloggen är bara för underbar, öppen, lite för öppen ibland (och jag älskar det!)
* Angelica- Syrran och offer för min nagelmani!
* Sofia- Älskade, älskade Sofia. Gick i samma klass i Falun och hon fick reda på att hon var gravid strax efter mig. Bf 21 september 2010.
* Malin- Träffades via ett forum för folk som försökte bli med barn. Följt varandra både under babyverkstad och graviditet, snart även som föräldrar båda två! Bf 26 augusti (NÄRSOMHELST!!) Slår vad om att det är en påg!'
* Sara- Finaste bloggen är gjord av Kims jobbarkompis Sara. Alltid superfina bilder och en stor inspirationskälla till min blogg.
* Stefan- Håll i er nu; Milans gudfars pappa! En riktigt poetisk livsnjutare. Alltid lite extra fina bilder även här!
* Jenny- 15 år och gravid

Varsågod för gratisreklamen ; D

4 kommentarer:

  1. Tack snälla för att du läser och tack snälla
    för att du gillar den!

    Glad jag blev när jag läste detta på din sida!
    Kram kram

    SvaraRadera