lördag 3 juli 2010

Hemma

Det är så underbart att vara hemma. Ändå tog vi premiärtur med barnvagnen till Hemköp för att köpa kvällsmat. På vägen dit mötte vi mamma och Tomtom och vi bokade ett kafferep hos oss när vi kom tillbaka från affären. Mötte dom utanför Fox and the anchor och då hade Christian hakat på! Gick hem och Milan blev väldigt kelad och fotad (får bilder sen).

Resten av kvällen har varit lugn. Jag har testat på att "hobbyamma" som det så fult heter. Detta innebär att jag "ammar" på både mina och Milans villkor endast för att det är mysigt. Jag har fått tabletter som gör att jag inte har någon mjölkproduktion så vi kan sitta där och mysa hur länge vi vill- helt i min smak!
Nu har jag kollat av facebook och bloggen och det har tagit några timmar så det är dags att lägga sig jämte två utslagna älsklingar!

Godnatt allihopa!

1 kommentar:

  1. Inte ett öga torrt brukar det ju heta. Inte heller här när man läser historien om när min lilla systerson kom till livet. Du ska bara veta Ellan att Milan ha de två mest stolta mostrar i hela universum!!!

    SvaraRadera