tisdag 20 juli 2010

20 juli 2010

Operation: "Opp klockan tio i sju för att haffa tvätten innan nästa på tur låser in sig" gick utmärkt och strax efter låg vi alla tre helt däckade i dubbelsängen. Den där sängen är dessutom full av modersmjölksersättning så den ska jag minsann bädda rent i idag. Annat jag ska göra idag är bland annat diska, damma, dammsuga, koka nappar, göra mig i ordning och vika tvätt. Borde sätta igång nu eftersom jag vaknade klockan 15. Förresten, märkte ni att det saknades en "att göra"- sak sedan igår? Jo jag visste väl att ni var trogna läsare och såg att jag badat Milan!


En nybadad älskling

1 kommentar:

  1. Hej! Du kommenterade på min blogg för jättelängesen, och sen tappade jag bort din bloggadress men hittade den nu igen ;)
    Och ser att du fått ditt lilla pyre nu! Stort grattis, en sån sötnos!! Hoppas allt går bra där hemma :)
    Kram

    SvaraRadera