torsdag 3 juni 2010

31+4

Igårkväll var Lana och Denni här på lite käk och monopol. Jag hade blivit betrodd att göra iordning hasselbackspotatis och ställa in dom i ugnen 1900 PRICK!
Kvart i började jag skala och skära potäter.
När jag står där i bikini och skär som bäst kommer han vi hyr av och vill ner i källaren och hämta sin cykel..
Potatisen var inne kvart över och Kim skulle komma hem halv.
Tjugo i ringer jag ner hans telefon och svär när han inte svarar.
Jag kollar på klockan och inser att jag sett fel på en timme, klockan är kvart i sju och Kim har inte slutat och potatisen ska in i ugnen om en kvart, potatisen var halvfärdig.
Kvart i ringer även Kim tillbaka och undrar varför jag sökt honom...

Det blev bra iallafall och en skitbra kväll! Käkade, spelade monopol och umgicks som bara vi kan göra i en Brooklyn-soffa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar